Reklamacje i zwroty

Zwroty

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i może zwrócić nabyty produkt, jednak tylko wtedy, gdy w świetle ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) nie podlega on wyłączeniu spod tego prawa oraz nie był on używany ani nie został w żaden sposób zmieniony, chyba że zmiana była konieczna w celu prawidłowego zapoznania się z produktem.

Zwroty można dostarczyć osobiście lub wysłać przesyłką na adres Sękocińska 10, 02-313 Warszawa. Zwracamy koszty dostawy towaru do wysokości najtańszego sposobu dostawy dostępnego w naszym sklepie. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Uwaga! w przypadku towarów o większych gabarytach lub wadze, odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą.

Oświadczenie odstąpienia od umowy
Zwroty w regulaminie

Reklamacje

Aby dokonać reklamacji prosimy o dostarczenie towaru wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji na adres Sękocińska 10, 02-313 Warszawa. Wysyłka powinna zostać dokonana zwykłą przesyłką pocztową.

Reklamacje w regulaminie
© 2022 BEZKRES